Trött!

Jisses så trött jag har varit ikväll! Jobbet gick som smort och de fyra timmarna jag jobbade flög bara förbi. Efter det så sminkade jag Emelie och skjutsade iväg henne. Åt middag, slockande i soffan en timme och sedan har jag lyckats se endast slutet på 3 filmer. Känner nu att jag börjar bli lite rastlös. Visst det är skönt att va själv, men tillslut blir man less!! Nu underhåller jag mig själv med att lyssna på lite julmusik, det är dags att bygga upp stämningen lite känner jag! Imorgon är det skyltsöndag och jag jobbar, tanken var den att vi skulle köra dresscode rött/svart..dock så äger jag typ inte ett enda rött plagg! Men får lösa det där imorgon.

Hoppas ni har en roligare och mer intressant lördagkväll än vad jag har!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback