TODAY

Oj så fort den här dagen har gått, men tiden går fort när man har roligt! Dock så är den ju inte riktigt slut än men.. Sitter och äter middag just nu, det blev rester från lunchen för det var så gott! Skippar gymmet ikväll känner jag, är för trött i kroppen.. så blir nog en promenad istället, möjligtvis med Holmström ;) Annars så traskar jag själv.

Sen så funderar jag på att köpa lite choklad till ikväll, har varit sugen på det hela veckan och snart så går det faan inte hålla sig längre! Och det är just Marabou Apelsinkrokant som jag är sugen på.. brukar aldrig vara det annars, märkligt!




Kommentarer
Postat av: ViCky

Fin! :)

2011-11-23 @ 22:43:56
URL: http://victoriaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback