Söndag

Grym dag! Det blev jobb, sedan en sväng förbi VH för att fördriva lite tid innan träningen. Vi spelade sims, det var sjukt längesen jag spelade så jag kan väl inte säga att jag var bra direkt. Tur då att jag hade värsta proffset vid min sida! Vi hann dock bara inreda badrummet, så fortsättning följer..

Nu har jag precis kommit hem. Körde bodycombat och gym ikväll. Combaten gick seeegt! Jag var så slut i huvudet så jag hängde inte riktigt med kände jag. Men man kan inte alltid vara på topp!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan försöka sova lite tidigare för en gång skull. Jobbar 11-18 imorgon och hade tänkt få mig upp och ta en löptur på morgonen. Vi får se hur det blir med den saken.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ViCky

Jag tyckte du var duktig! :)

Du får mig att låta som värsta datanörden... TACK! Haha xP

2011-12-05 @ 00:05:51
URL: http://victoriaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback