Who am i?

Tänkte dra en liten lista för er läsare som är nya eller inte känner mig, så kanske ni får en liten uppfattning om vem jag är!

  • Jag har väldigt svårt för att bli arg. Jag kan inte ens säga senaste gången jag var riktigt förbannad!
  • Jag älskar att lära känna nya människor!
  • Jag är snäll, nästan för snäll ibland!
  • Jag har svårt att sitta still, nästan så att det är jobbigt att se en hel film!
  • Jag är beroende av rosa läppstift i omgångar (just nu har jag en period där jag inte alls vill ha det)!
  • Jag är rätt seg på att förstå skämt!
  • Jag använder alltid skor med klack (bortsett från när jag är i gymmet)!
  • Jag är tidsoptimist!
  • Jag stressar rätt mycket pga av att jag är tidsoptimist!
  • Jag planerar mycket långt i förväg men oftast så blir ändå inget som jag planerar!
  • Jag tappar saker jämt, min mobil har legat i marken rätt många gånger (senast idag)!
  • Jag gillar att skriva (noveller, historier osv)!
  • Jag är generös!
  • Jag gillar att göra andra glada!
  • Jag älskar att träna!
  • Jag älskar mitt jobb!
  • Jag älskar min familj!
  • Jag blir frustrerad om jag inte klarar något på första försöket!
  • Jag gillar smink och att sminka andra!
  • Jag pratar i sömnen!
  • Jag fryser jämt, speciellt om händerna. Ändå glömmer jag alltid att ha vantar på mig!
  • Jag skrattar mycket!
  • Jag kan inte sjunga!
  • Jag kan inte dansa!
  • Jag gillar att ha mål att sträva mot!
  • Jag blir glad när jag får kommentarer på bloggen! (så kommentera mera) :D
  • Jag är sämst på att återberätta saker som har hänt som jag tycker att sjukt roliga!
  • Jag älskar choklad!

Det finns så mycket mer men jag fick ont i huvudet av att tänka så mycket så nu ger jag mig! ;)




Kommentarer
Postat av: Ny läsare!

Nu borde vi få en lista på saker du ogillar!(:

2011-12-13 @ 23:48:58
Postat av: Victoria

Kan ni absolut få! Ska klura på den tills imorgon ;)

2011-12-13 @ 23:54:56
URL: http://sandstromvictoria.blogg.se/
Postat av: Mirja

Punkt 10 och 27 känns igen! ;)

2011-12-14 @ 16:50:34
Postat av: lowa

Du är nästan precis som johanna!:D

2011-12-17 @ 08:42:22
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback