Onsdag

Åhhhh jag är fortfarande uppe i varv sen combatpasset idag! Så sjukt bra kört av Josefin och Tina. Det var verkligen hur roligt som helst måste jag säga. Eftersom att min buss gick klockan 10 över 9 så blev det ett gympass efter combaten också. Och även en trevlig pratstund med Mirja!

Nu håller jag på att packa ihop lite saker till imorgon! Jag tror att jag ska sova i lägenheten nämligen. Slutar klockan 19.00 imorgon och börjar 09.00 på fredag så jag kände att det är lika bra! Så slipper jag åka fram och tillbaka.

Imorgon blir det en fika med fina Sandra som har kommit hem från Norge innan jag börjar jobba. Så det ska blir roligt att träffa henne! Sedan jobb 12.00-19.00 med världens bästa gäng! Kvällen kommer att spenderas med Victora H, vad vi ska göra återstår att se än. Låter som att torsdagen kan bli grym!

Nu duschen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback