Lördag

Vi är mitt inne i helgen och jag har så mycket att göra just nu! Men jag gillar det. Igår jobbade jag hela dagen och sedan blev det mys med bästa VH, vi åt alldeles för mycket godsaker och såg Paranormal Activity 2. Idag blev det Bodypump på morgonen och sedan jobb till klockan 3. Jag har haft en så sjukt bra dag på jobbet, grymma kunder och underbara kollegor! Efter jobbet drog jag iväg till friskvårds och sminkade Josefin som skulle på maskerad. Jäklar så snygg hon blev! Mörk sotning med glitter och lååånga lösfransar.

Ikväll är det mys med lillasyster. Vi ska baka pepparkakor och dricka glögg!

Ha en bra lördag!




Det blev en liknande sminkning som denna men med lösögonfransar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback