A great day

Jag måste säga att jag har haft en riktigt bra onsdag. Träningen har gått jätte bra! Det blev ett gympass på dagen och sedan bodycombat på kvällen som alltid är lika roligt. Hängt på stan med Emil och shoppat ett par snygga jeans! Äntligen! Jag lever ju i mina svarta från Carlings annars. Men nu bestämde jag mig för att köpa ett par lite dyrare jeans med lite kvalitè. Så vi traskade in på Carlings och prövade lite olika och tillslut så lyckades jag hitta ett par som satt som ett smäck! Lite långa var dom dock, men det är alla byxor för mig så jag var inte förvånad. Får be min kära mor att sy upp dom helt enkelt. Nu ikväll har jag varit hos Emil och fått mig lite middag, som verkligen var hur gott som helst. Tack!

Carlings 999:-

Fick dom dock för 699:- pga av att vi har 30% rabatt i vissa butiker genom personalkortet, väärt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback